- Autor: Aga_Ko
- Wyświetleń: 6848
- Dodano: 2020-03-18 / 20:59
- Komentarzy: 7
Ogólnopolska awaria systemu Pyszne.pl. Klienci i restauratorzy oburzeni
Oburzeni klienci od godzin popołudniowych w środę 18 marca oczekiwali na swoje opłacone zamówienia... których nie otrzymały restauracje. Restauratorzy również na tym stracili.
- Drodzy Klienci, nasz serwis doświadczył dziś problemów w związku z atakiem ddos. W jego wyniku może nie być możliwe poprawne złożenie zamówienia. Pracujemy nad jak najszybszym wsparciem dla wszystkich, którzy napotkali problemy. Zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym kontakt@pyszne.pl. Dziękujemy serdecznie za wyrozumiałość w tej wyjątkowej sytuacji. Zespół Pyszne.pl - poinformowało Pyszne.pl na platformie Facebook.
W kilka sekund wylała się fala hejtu ze strony osób, które godzinami oczekiwały na swoje opłacone zamówienia. - Zrobiłam zamówienie jak dotychczas przez platformę, opłaciłam sugerowanym przelewem z wiadomych powodów. Dostałam maila z linkiem do śledzenia zamówienia. Pieniądze został mi pobrane z konta. Po 2 godzinach czekania status zamówienia nie zmienił się, więc zadzwoniłam do restauracji. Tam poinformowano mnie, że żadnego zamówienia nie otrzymali - pisze Agnieszka.
Również restauratorzy są oburzeni tą sytuacją. - O tym, że system pyszne ma awarię dowiedzieliśmy się od klientów, którzy dzwonili z pretensjami. Niestety nie widzimy tych zamówień, możemy jedynie informować kolejnych oburzonych klientów, że zamówienia najzwyczajniej nie docierają. Z tego co się orientujemy sytuacja trwa od około 16:00 - mówi nam jeden z opolskich restauratorów
- Klienci bez jedzenia, restauracja bez klientów. 25 klientów czeka na zamówienia, wszyscy dzwonią po 2h z zapytaniem co się dzieje z ich zamówieniem a nasza restauracja nie wie o co chodzi. Już wkrótce pyszne.pl będzie prosić restauratorów o współpracę za ich politykę i kosmiczną prowizję - piszą internauci.
Na tę chwilę wygląda na to, że problem jest ogólnopolski, a awaria trwała około 4 godzin bez informacji ze strony usługodawcy, co oznacza, że tysiące Polaków mogło przelać pieniądze za złożone zamówienia (które można było składać jak dotychczas - nie było informacji o awarii) i nie otrzymało posiłku.
Do sprawy wrócimy.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
opolaninn: Napisał postów [2716], status [Szycha]
I bardzo dobrze pyszne pl to badziewie jakich mało !