- Autor: Greg
- Wyświetleń: 3727
- Dodano: 2014-04-04 / 09:35
- Komentarzy: 4
Opolska firma jednoczy polskich producentów narzędzi
Polska branża narzędziowa od półtora roku zrzesza się w ramach Grupy Polskie Centrum Narzędziowe S.A. z Opola. Wspólnie zainaugurowano projekt 4Poland - Platformę Promocyjną dla Polskich Producentów Maszyn i Narzędzi. Razem będą się oni promować na zagranicznych rynkach.
4Poland zainaugurowano podczas targów elektro-narzędziowych Stom-Tool w Kielcach. To pierwsza taka inicjatywa w Polsce. Dzięki niej rodzimi producenci mają nadzieję skutecznie walczyć o klientów z zagranicy. Już na starcie bierze w nim udział piętnaście firm z całej Polski. Wśród nich są czołowe firmy z branż maszynowej i narzędziowej jak Fabryka Elektronarzędzi Celma S.A. i Complex Holding z Łodzi, firma Proma z Koła, APX Technologie z Opacza, RaisTools z Poznania, Krajowe Centrum Dystrybucji Olejów z Wrocławia czy Mexpol Sp. z o. o. z Opola.
W ramach Platformy Promocyjnej dla Polskich Producentów rodzimi producenci z branży narzędziowej będą się wspólnie promować na światowych rynkach. - Stawiamy na wspólne przedstawicielstwa handlowe w poszczególnych krajach. Będziemy także wynajmować jedną przestrzeń wystawienniczą na najważniejszych i największych targach branżowych. Każdy, kto przystąpi do platformy będzie miał swoje miejsce i możliwość prezentacji na rynkach międzynarodowych. Wprowadzimy na wzór konkurencji niemieckiej wspólny katalog, który trafi do naszych kontrahentów. Wszystko zorganizuje Grupa PCN, więc po stronie naszych producentów koszty oraz ilość czasu poświęconego na przygotowanie będą zdecydowanie niższe – mówi Dawid Cichy, wiceprezes Grupy Polskie Centrum Narzędziowe S. A.
Organizatorzy 4Poland podkreślają, że polskie marki nie były dotychczas dostatecznie rozpoznawalne dla klientów spoza naszego kraju, mimo że produkowane w Polsce produkty są równie nowoczesne i wytrzymałe jak zachodnia konkurencja. Polscy producenci mają produkty konkurencyjne jakościowo np. do niemieckich, czeskich, austriackich, ale są przy tym zdecydowanie bardziej atrakcyjne cenowo.
- To nie jest założenie na pokaz, ale doświadczenie firm z innych krajów. Nasi polscy producenci mają świetne produkty, wielkie możliwości produkcji, tylko rynek zbytu za mały. Dziś, kiedy każdy towar można wyprodukować, największą sztuką jest zdobycie klientów. Temu służy nasza platforma promocji. Wspólna promocja, wspólny katalog, to nowe rynki zbytu dla naszych producentów na wschodzie i zachodzie Europy – podkreśla Cichy.
Zjednoczona "narzędziówka" będzie obecna na rynkach Europy Zachodniej, a także zza wschodnią granicą – na Ukrainie, Białorusi i w Rosji.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
krisss: Napisał postów [2133], status [Szycha]
Nie od dziś wiadomo, że w kupie siła. Dzięki temu, że się zjednoczą mogą tylko wygrać.