• Autor: Greg
    • Wyświetleń: 3727
    • Dodano: 2014-04-04 / 09:35
    • Komentarzy: 4

    Opolska firma jednoczy polskich producentów narzędzi

    (Fot. mat. prasowe)

    Polska branża narzędziowa od półtora roku zrzesza się w ramach Grupy Polskie Centrum Narzędziowe S.A. z Opola. Wspólnie zainaugurowano projekt 4Poland - Platformę Promocyjną dla Polskich Producentów Maszyn i Narzędzi. Razem będą się oni promować na zagranicznych rynkach.


    4Poland zainaugurowano podczas targów elektro-narzędziowych Stom-Tool w Kielcach. To pierwsza taka inicjatywa w Polsce. Dzięki niej rodzimi producenci mają nadzieję skutecznie walczyć o klientów z zagranicy. Już na starcie bierze w nim udział piętnaście firm z całej Polski. Wśród nich są czołowe firmy z branż maszynowej i narzędziowej jak Fabryka Elektronarzędzi Celma S.A. i Complex Holding z Łodzi, firma Proma z Koła, APX Technologie z Opacza, RaisTools z Poznania, Krajowe Centrum Dystrybucji Olejów z Wrocławia czy Mexpol Sp. z o. o. z Opola.

    W ramach Platformy Promocyjnej dla Polskich Producentów rodzimi producenci z branży narzędziowej będą się wspólnie promować na światowych rynkach. - Stawiamy na wspólne przedstawicielstwa handlowe w poszczególnych krajach. Będziemy także wynajmować jedną przestrzeń wystawienniczą na najważniejszych i największych targach branżowych. Każdy, kto przystąpi do platformy będzie miał swoje miejsce i możliwość prezentacji na rynkach międzynarodowych. Wprowadzimy na wzór konkurencji niemieckiej wspólny katalog, który trafi do naszych kontrahentów. Wszystko zorganizuje Grupa PCN, więc po stronie naszych producentów koszty oraz ilość czasu poświęconego na przygotowanie będą zdecydowanie niższe – mówi Dawid Cichy, wiceprezes Grupy Polskie Centrum Narzędziowe S. A.

    Organizatorzy 4Poland podkreślają, że polskie marki nie były dotychczas dostatecznie rozpoznawalne dla klientów spoza naszego kraju, mimo że produkowane w Polsce produkty są równie nowoczesne i wytrzymałe jak zachodnia konkurencja. Polscy producenci mają produkty konkurencyjne jakościowo np. do niemieckich, czeskich, austriackich, ale są przy tym zdecydowanie bardziej atrakcyjne cenowo.

    - To nie jest założenie na pokaz, ale doświadczenie firm z innych krajów. Nasi polscy producenci mają świetne produkty, wielkie możliwości produkcji, tylko rynek zbytu za mały. Dziś, kiedy każdy towar można wyprodukować, największą sztuką jest zdobycie klientów. Temu służy nasza platforma promocji. Wspólna promocja, wspólny katalog, to nowe rynki zbytu dla naszych producentów na wschodzie i zachodzie Europy – podkreśla Cichy.

    Zjednoczona "narzędziówka" będzie obecna na rynkach Europy Zachodniej, a także zza wschodnią granicą – na Ukrainie, Białorusi i w Rosji.


    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2014-04-05 10:45:22 [89.73.186.*] id:1206330  
    krisss: Napisał postów [2133], status [Szycha] Reputacja
    Nie od dziś wiadomo, że w kupie siła. Dzięki temu, że się zjednoczą mogą tylko wygrać.

    Nick:
    Treść:
    2014-04-04 11:05:43 [83.30.221.*] id:1205932  
    św_juzef: Napisał postów [12741], status [VIP] Reputacja
    co do tego artykułu obok o broni to ja proponuję jeszcze Wigilię z bronią można urządzić np konkurs na najcelniejszy strzał do żłóbka, śmigus - strzelinguns na Wielkanoc , a na majowy weekend promocję na granaty w Lidlu zrobić , żeby społeczeństwo sie rozerwało całkiem

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [2]
    2014-04-04 11:08:16 [77.254.171.*] id:1205933  
    hahahaha: Napisał postów [22274], status [VIP] Reputacja
    u ruskich mają biathlon czołgami.... 20km ze strzelaniem do celu ;)
    2014-04-04 11:38:31 [176.111.136.*] id:1205934  
    Goodway: Napisał postów [38961], status [VIP] Reputacja
    darmowee szkolenia na ukrainie ;D