Fachowcy wycenili wizerunek Edyty Górniak na 378 tysięcy złotych. To najlepszy wynik w gronie polskich wokalistek.(Fot: archiwum)
W ubiegłorocznej edycji rankingu wizerunek Edyty Górniak na potrzeby reklamowe został wyceniony na 590 tysięcy złotych i zajmowała wówczas 14. lokatę w rankingu Forbes'a. W najnowszym zestawieniu piosenkarka zanotowała spadek na 23. miejsce z wyceną 378 tys. zł. Jak słusznie odnotowano, Górniak od dawna nie pojawiła się w żadnej większej kampanii reklamowej, a w ostatnich miesiącach nie zaprezentowała żadnego nowego projektu muzycznego. Dopiero od niedawna na listach przebojów gości nowy singiel wokalistki, a ta zapowiedziała, że pracuje też nad nowym albumem.
Niezależnie od spadku w ogólnym zestawieniu Edyta Górniak jest najwyżej wycenioną polską piosenkarką. Na plecach czuć może oddech Doroty „Dody” Rabczewskiej, której wizerunek wyceniono na 357 tys. zł i zajęła 25. miejsce. Na dalszych miejscach 41. i 51. uplasowały się Kora Jackowska i Kayah. Najbardziej łakomym kąskiem w gronie wokalistów jest dla reklamodawców Kamil Bednarek. Wokalista z wynikiem 238 tys. zł zajął 65. miejsce zostawiając w tyle m.in. Muńka Staszczyka (71. miejsce/228 tys. zł) czy Czesława Mozila (84. miejsce/210 tys.zł).
Liderem w rankingu Forbes'a i to drugi rok z rzędu jest Robert Lewandowski, piłkarz Bayernu Monachium, którego wizerunek wyceniono na 1,05 miliona złotych. Na 674 tys. zł wyceniono z kolegi drugiego w zestawieniu Jerzego Owsiaka, a trzeci jest Kamil Stoch z wynikiem 645 tys. zł.
Janosik: Napisał postów [7961], status [VIP]
Górniakowa!!! Oddaj mi mój polski HYMN !!!...nigdy tego tobie nie zapomnę!!!