- Autor: Greg
- Wyświetleń: 9573
- Dodano: 2014-09-18 / 11:18
- Komentarzy: 54
Nowy spot będzie promował Opolszczyznę w telewizji i internecie
Blisko 300 tysięcy złotych kosztowała produkcja spotu reklamującego województwo opolskie. Krótki filmik ma być od jutra wyświetlany na antenie telewizji TVN, regionalnych antenach TVP, a także na ogólnopolskich portalach internetowych.
- Opolskie zawsze jesteś zaproszony! to kontynuacja ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej promującej Opolszczyznę, z udziałem Kamila Bednarka realizowanej w ramach projektu „Opolskie kwitnące muzycznie”. Spot ten cieszy się dużą popularnością na kanale Youtube oraz zdobył nagrodę główną w prestiżowym międzynarodowym konkursie filmów turystycznych Film Art&Tourism Festival 2014 - informuje Violetta Ruszczewska z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
W ostatnim ujęciu nowego spotu zobaczymy Marka Piekarczyka z zespołu TSA, Ewę Farnę oraz Czesława Mozila. - Ewa Farna to artystka międzynarodowa, młoda, energiczna i silnie związana m.in. z pograniczem polsko-czeskim. Natomiast udział Czesława Mozila, artysty bardzo popularnego, choć alternatywnego podkreśla oryginalny charakter regionu i jego wyjątkowość. Ponadto wszyscy artyści to osoby medialne, zaangażowane aktualnie w największe produkcje telewizyjne w stacjach publicznych i prywatnych. Artyści zaangażowani w realizację spotu promują Opolszczyznę nie tylko swoim wizerunkiem, ale również wykonują wokalizy do ścieżki dźwiękowej spotu - tłumaczy Ruszczewska. W filmie zobaczymy też opolskich muzyków, członków oleskiego zespołu Wind Band oraz opolskich filharmoników.
W filmie pokazano m.in. Górę Św. Anny, zamek w Mosznej, Brzeg, Nysę oraz Opole. Autorem ścieżki dźwiękowej jest kompozytor Filip Cederi-Kuncewicz, specjalizujący się w tworzeniu muzyki filmowej i wielokrotnie nagradzany na festiwalach filmowych.
Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego spot zrealizowała firma Psycho-Media z Warszawy. Całkowity koszt produkcji wyniósł 282 900 złotych i został pokryty ze środków projektu Opolskie kwitnące muzycznie II.
Emisja spotów planowana jest przez trzy tygodnie od 19 września br. na antenie telewizji TVN. Dodatkowo będzie przeprowadzona kampania w telewizjach regionalnych województw ościennych: na antenach TVP Wrocław, TVP Poznań, TVP Katowice oraz TVP Łódź. Ponadto zostanie zrealizowana kampania w Internecie, która będzie polegać na emisji spotu na dwóch z trzech największych portali internetowych. Kampania w Internecie będzie obejmować rok 2014 oraz rok 2015. Założono, że spot powinno obejrzeć łącznie około 8 milionów osób.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
diablo142: Napisał postów [8], status [nowy]
300 tyś złoty za 45 sekund to jakaś kpina.