Marek Trejda (z lewej) został Miejskim Rzecznikiem Konsumentów, natomiast Zbigniew Bahryj (po środku) zajmie fotel dyrektora MZD. (Fot. Dżacheć)
- Przed oboma panami stoją duże wyzwania. Z jednej strony chcemy jako miasto wzmocnić intensywność działań rzecznika konsumentów i przygotować kolejne programy informacyjne, z drugiej musimy poradzić sobie z takimi inwestycjami drogowymi, jak nowa przeprawa przez Odrę czy budowa Obwodnicy Południowej - mówi Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola.
- Dzisiejszy awans odczuwam jako pozytywną ocenę mojej dotychczasowej pracy. Przypomnę tylko, że od 3.5 roku jestem inspektorem Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Opolu. Pracowałem również w Wydziale Prawnym Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Opolu. Od lipca ubiegłego roku prowadziłem też Punkt Informacyjny Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów - wylicza Marek Trejda.
Nowy rzecznik przedstawił swoje najbliższe plany. - Jednym z moich głównych zadań będzie podjęcie działań w zakresie organizacji kampanii dot. ochrony interesów osób w wieku senioralnym. Bardzo często zgłaszają się do nas seniorzy, którzy padli ofiarą nieuczciwych praktyk - najczęściej związanych ze sprzedażą m.in. usług telekomunikacyjnych. Są to sprawy, z którymi spotykamy się na co dzień i będziemy z nimi walczyć - zapewnia Trejda.
jacek0667: Napisał postów [1124], status [zrobił/a karierę]
Wyglądają jak 3 cienkopisy .