• Autor: Majlan
    • Wyświetleń: 18891
    • Dodano: 2017-02-24 / 14:44
    • Komentarzy: 12

    Już nie zarezerwujesz online terminu wizyty w Wydziale Komunikacji

    (Fot. archiwum)

    Opolski ratusz ograniczył działanie uruchomionego w październiku System Rezerwacji Terminu Wizyty w Urzędzie Miasta Opola. Od wczoraj przez Internet nie umówimy się w Wydziale Komunikacji oraz Transportu Zbiorowego.

    - Odnotowaliśmy bardzo dużo przypadków, w których obywatel kilkukrotnie rezerwował termin na - chociażby - przerejestrowanie swojego pojazdu, po czym nie pojawiał się blokując kolejkę. To sprawiło, że czas oczekiwania sięgnął nawet kilkunastu tygodni. W związku z tym musieliśmy zaprzestać elektronicznej rezerwacji - mówi Tomasz Zawadzki, naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu Zbiorowego Urzędu Miasta Opola.

    Jednocześnie naczelnik podkreśla, że zwiększony ruch w zarządzanym przez niego wydziale jest zauważalny od 1 stycznia, kiedy to Opole powiększyło się o 12 ościennych sołectw. - Sądzę, że ich mieszkańcy chcą skorzystać z przewidzianego dla nich zwolnienia z opłat. Chciałbym jednak podkreślić, że nie jest to ograniczone czasowo, zatem - przynajmniej dopóki właścicielowi nie zabraknie miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym - może on spokojnie jeździć swoim samochodem bez konieczności wymiany dokumentu - słyszymy.

    Obecnie na wizytę w wydziale komunikacji można umówić się pod następującymi numerami telefonu: 77 453 93 46, 77 451 19 41 lub w osobiście w jego siedzibie przy Placu Wolności 7/8, pokoje numer 201-204.
    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2017-02-25 17:27:31 [89.74.189.*] id:1510632  
    [moderacja]: Napisał postów [5170], status [VIP] Reputacja
    [moderacja]

    Nick:
    Treść:
    2017-02-24 20:57:48 [83.4.40.*] id:1510472  
    tippmann: Napisał postów [7759], status [VIP] Reputacja
    a co to za różnica przez telefon też mogę się umówić i nie przyjść :-)))

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
    2017-02-25 11:07:42 [46.134.133.*] id:1510575  
    katrina: Napisała postów [22221], status [VIP] Reputacja
    ...ale byłoby miło gdybyś zadzwonił wcześniej i poinformował, że Cię nie będzie no chyba, że to przypadek/wypadek losowy ..:)
    2017-02-24 20:58:19 [83.230.46.*] id:1510473  
    KK 35947: Napisał postów [3721], status [VIP] Reputacja
    Jakieś dwa lata temu byłem tam kilka razy bo musiałem,na wywieszonych listach dominowały jakieś dziwne nazwy firm i to po kolei nieraz trzy i więcej wizyt na raz ,z reguły nikt nie był obecny i byli wywoływani następni interesanci... .Raz musiałem umówić się o godzinie 11 na ten sam dzień i...miła Pani dała radę mnie przyjąć "przed fajrantem"pomimo zamkniętej listy na ten dzień,umówiłem się przez telefon.Tak więc i tam są miłe Panie a żeby nie było tak kolorowo to i "warczące buldogi" też się zdarzały wówczas ,nie wiem jak dzisiaj dawno nie byłem.

    Nick:
    Treść:
    2017-02-24 20:29:45 [178.252.17.*] id:1510467  
    PauloOp23: Napisał postów [3723], status [VIP] Reputacja
    A wystarczyło by nakładać kary na takich łosi.

    Nick:
    Treść:
    2017-02-24 16:24:30 [83.22.87.*] id:1510391  
    św_juzef: Napisał postów [12741], status [VIP] Reputacja
    i bardzo dobrze, burdel był , sama tego doświadczyłam, ludzie grzecznie siedzieli z numerkami z automatu godzine czy dwie i nagle zamiast np numerka 078 (po kolei) na tablicy wyświetliło sie 097 i wchodził typek co dopiero przyszedł (niby umowiony przez internet) a ci ze 078 (i więcej) siedzieli dalej, robił się kwas , ludzie darli gęby na tego bidnego Bogu ducha winnego kolesia w informacji ... ludzie wcześniej umawiani na terminy, powinni wchodzić do wyznaczonej urzędniczki/ka wg terminu ustalonego, a jeżeli się nie pojawią na ich miejsce powinien wchodzić następny interesant lub klient z nastepnym w kolejce numerkiem z automatu ...

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [5]
    2017-02-24 16:26:56 [89.78.157.*] id:1510392  
    antyP.I.S.: Napisał postów [5736], status [VIP] Reputacja
    To ty kobieta jestes?
    [1]
    2017-02-24 16:28:17 [185.127.20.*] id:1510393  
    matejko66: Napisał postów [2998], status [Szycha] Reputacja
    Hahaha... mylący nick prawda ;P
    2017-02-24 16:56:02 [37.248.160.*] id:1510395  
    xanerx: Napisał postów [373], status [pismak] Reputacja
    Szanowna Pani Św juzef opisała Pani zapewne sytuację która odbyła się nie w tym urzędzie. W wydziale komunikacji w Ratuszu nie ma automatu z numerami. więc proszę przeprosić za to słowo burdelu .dziękuję
    [1]
    2017-02-24 18:16:09 [83.4.118.*] id:1510407  
    KlocMaMoc: Napisał postów [211], status [maniak] Reputacja
    W Ratuszu nie ma Wydziału Komunikacji. Taka sytuacja.
    2017-02-24 18:22:47 [83.22.87.*] id:1510408  
    św_juzef: Napisał postów [12741], status [VIP] Reputacja
    a no tak, teraz przeczytałam dokładnie, macie rację ;) tak to jest jak człowiek czyta "po łebkach" chodziło mi o UK w Starostwie na 1 Maja , gdzie właśnie panuje taki chaos przez internetowe rezerwacje terminu, a tu w arcie chodzi o WKiTZ ;)
    2017-02-24 16:03:43 [90.156.124.*] id:1510388  
    siostra_brygida: Napisała postów [48071], status [VIP] Reputacja
    Dziwne, można umówić się telefonicznie, za to przez internet już nie.....:(

    Nick:
    Treść:
    ,
    reklama

    Najczęściej czytane

    Powiązane materiały

    Polub nas!

    Chmura tagów

    Ogłoszenia