- Autor: jaceksz
- Wyświetleń: 3064
- Dodano: 2017-06-27 / 11:30
- Komentarzy: 0
Marek Trejda - oszukani konsumenci trafiają do rzecznika codziennie
Niemal codziennie media donoszą o przypadkach oszustw, jakich ofiarami padają konsumenci - podpisując niekorzystne dla nich umowy, albo tracąc znaczne sumy pieniędzy. O tym jak się nie dać i gdzie szukać pomocy, gdy zostaniemy "zrobieni w balona" rozmawialiśmy z Markiem Trejdą - miejskim rzecznikiem praw konsumentów.
Gościa Drugiej Kawy zapytaliśmy o inicjatywy podejmowane by chronić konsumentów oraz o skuteczność działań opolskiego obrońcy wszystkich kupujących. Dowiedzieliśmy się też czy zawsze możemy zrezygnować z już kupionego towaru lub usługi.
Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.
Ostatnie Drugie Kawy
Poniedziałek, 16 października
Poniedziałek, 2 października
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.