• Autor: Aga_Ko
    • Wyświetleń: 9384
    • Dodano: 2017-11-22 / 14:58
    • Komentarzy: 5

    Firma Stefanini zatrudnia już 30 pracowników ale planuje kolejne przyjęcia

    (Fot. Dżacheć)

    (fot. materiały prasowe)

    Wyróżnia nas nie tylko znajomość języków obcych ale też jakość umiejętności posługiwania się nim. Dziś uroczyście otwarto Centrum Usług Stefanini w Opolu

    Działalność nowego biura zainaugurowali dziś Arkadiusz Wiśniewski, Prezydent Opola oraz Andreea Steanescu, Vice Prezydent Stefanini EMEA Delivery. Firma zajmuje się dostarczaniem kompleksowych usług outsourcingowych w zakresie IT i procesów biznesowych, oraz wsparciem konsultingowym. W Polsce obecna od 2007 roku a na arenie międzynarodowej istnieje już 30 lat.

    - Firma Stefanini jest korporacją międzynarodową z siedzibą w Brazylii. Prowadzi na szeroką skalę operacje na świecie. Firma mówi wprost, że Opole miało dużą przewagę podczas wyboru lokalizacji firmy. Po pierwsze kompetencje językowe naszego regionu (znajomość języka niemieckiego), podejście i zaangażowanie władz miasta, poziom edukacji, który jest mocnym wyróżnikiem w Opolu - mówi Marcin Wujec, Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta Opola.

    -Zazwyczaj podczas otwarcia centrum lokujemy tutaj service desk, który jest pierwszą linią wsparcia dla klientów. Pracownicy rejestrują wszelkie zgłoszenia dotyczących problemów IT, których większość starają się rozwiązać zdalnie. Współpracą zainteresowanych jest na chwilę obecną 5 klientów i są sygnały, że kolejni klienci będą się zgłaszać. Centrum głównie nastawione jest na rynek niemiecki, który jest rynkiem rosnącym jeśli chodzi o outsourcing usług poza granice Niemiec. Naszym celem na przyszłe lata jest powiększyć liczbę pracowników z 30 do 100 - informuje Łukasz Domoradzki, Site Operations Manager.

    Opolskie biuro będzie świadczyło usługi głównie w języku niemieckim oraz czeskim. Wyróżnikiem firmy jest model korporacji odbiegający od standardów i wzorców amerykańskich czy zachodnioeuropejskich. Nastawiony jest bowiem na elastyczność i rozwój pracowników. Pierwszym projektem realizowanym w Opolu jest obsługa niemieckiego przedsiębiorstwa Linde Gas/Linde Engineering. Kolejne projekty będą dotyczył obsługi IT dla firm z branży farmaceutycznej, metalurgicznej, tytoniowej oraz motoryzacyjnej.
    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2017-11-23 10:37:05 [188.123.205.*] id:1546843  
    ombre: Napisał postów [20142], status [VIP] Reputacja
    Zwykłe call center a opowiadają jak by produkowali rolls-royce.

    Nick:
    Treść:
    2017-11-23 08:49:47 [79.187.170.*] id:1546837  
    fuksik: Napisał postów [972], status [stały bywalec] Reputacja
    Boże,uchowaj przed pracą w korpo.

    Nick:
    Treść:
    2017-11-23 06:55:08 [165.225.72.*] id:1546833  
    dontomasso: Napisał postów [4391], status [VIP] Reputacja
    "Wyróżnikiem firmy jest model korporacji odbiegający od standardów i wzorców amerykańskich czy zachodnioeuropejskich" co za bzdety!!! amerykance i inne nacje wprowadzaja znow male pomieszczenia biurowe a nie jak na zdjeciach widac X chomikow na jednej powierzchni.

    Nick:
    Treść:
    2017-11-23 00:10:23 [83.30.8.*] id:1546829  
    tippmann: Napisał postów [7762], status [VIP] Reputacja
    o kufa,fajny ten pokój z "piłkarzykami"można sobie zagrać po pracy:)))

    Nick:
    Treść:
    2017-11-22 20:58:32 [83.30.82.*] id:1546822  
    Chop z Mazur: Napisał postów [120], status [wyjadacz] Reputacja
    Konkurencja dla "kapcia" się pojawiła :P

    Nick:
    Treść: