• Autor: jaceksz
    • Wyświetleń: 1627
    • Dodano: 2018-07-09 / 12:30
    • Komentarzy: 0

    Marek Trejda - o zmianach w ustawie o usługach turystycznych

    (Fot. Dżacheć)

    Z Markiem Trejdą - opolskim rzecznikiem konsumentów - rozmawialiśmy o zmianach w usawie o usługach turystycznych. Nowe prawo wydłuża czas na złożenie reklamacji i ułatwia konsumentowi odstąpienie od umowy. W ocenie rzecznika oprócz plusów, są w nim też minusy.

    Gościa Drugiej Kawy zapytaliśmy ilu niezadowolonych z wczasów turystów trafia w sezonie do opolskiego biura rzecznika, na jakie niezgodności z umową najczęściej skarżą się konsumenci i jaki procent spraw udaje się załatwić pozytywnie dla reklamującego.


    reklama

    Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
    Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.

    ,
    reklama

    Ostatnie Drugie Kawy

    Czwartek, 6 czerwca
    Poniedziałek, 3 czerwca
    Wtorek, 24 października
    Poniedziałek, 16 października
    Środa, 11 października
    Wtorek, 10 października
    Piątek, 6 października
    Piątek, 6 października
    Środa, 4 października
    Poniedziałek, 2 października

    Polub nas!

    Chmura tagów

    Ogłoszenia