- Autor: jaceksz
- Wyświetleń: 1627
- Dodano: 2018-07-09 / 12:30
- Komentarzy: 0
Marek Trejda - o zmianach w ustawie o usługach turystycznych
Z Markiem Trejdą - opolskim rzecznikiem konsumentów - rozmawialiśmy o zmianach w usawie o usługach turystycznych. Nowe prawo wydłuża czas na złożenie reklamacji i ułatwia konsumentowi odstąpienie od umowy. W ocenie rzecznika oprócz plusów, są w nim też minusy.
Gościa Drugiej Kawy zapytaliśmy ilu niezadowolonych z wczasów turystów trafia w sezonie do opolskiego biura rzecznika, na jakie niezgodności z umową najczęściej skarżą się konsumenci i jaki procent spraw udaje się załatwić pozytywnie dla reklamującego.
Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.
Ostatnie Drugie Kawy
Poniedziałek, 16 października
Poniedziałek, 2 października
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.