Śledź przesyłkę DPD za granicą w czasie rzeczywistym!
Wysyłanie paczki za granicę zawsze powoduje nieco więcej stresu niż w przypadku przesyłek krajowych. Co prawda, w obrębie Unii Europejskiej nie musimy obawiać się odprawy celnej i konieczności zapłaty dodatkowego podatku, ale i tak czas wysyłki jest zazwyczaj dłuższy, a po drodze mogą się wydarzyć różne rzeczy. Na szczęście monitorowanie przesyłek zagranicznych z systemem DPD śledzenie pozwala nam kontrolować w czasie rzeczywistym to, na jakim etapie podróży jest nadana przesyłka i czy zmierza bezpiecznie do celu swojej podróży.
DPD śledzenie paczki za granicą - czy jest jakiś dodatkowy koszt?
Śledzenie przesyłek DPD nadanych za granicę wygląda identycznie jak śledzenie paczek krajowych i nie wiąże się z tym żaden dodatkowy koszt. Firma posiada centra logistyczne zlokalizowane na całym świecie, w których przychodzące paczki są rejestrowane do systemu śledzenia. Dzięki temu mamy wgląd w informacje o każdym kolejnym etapie podróży naszej paczki.
Korzystanie z nowoczesnego systemu zarządzania, który zintegrowany jest z urządzeniami mobilnymi, jakie ma przy sobie kurier DPD, pozwala także na poinformowanie nadawcy o dostarczeniu przesyłki w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, śledzenie DPD dostępne jest zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy, jeżeli tylko nadawca paczki poda numer telefonu oraz e-mail adresata.
Śledzenie przesyłek DPD - jak wygląda w praktyce?
Wszystkie przesyłki zagraniczne i krajowe przy nadaniu otrzymują swój indywidualny numer identyfikacyjny, który będzie używany w systemie DPD śledzenie. Firma DPD oferuje jeden z najbardziej precyzyjnych systemów śledzenia, gdzie odnotowany jest każdy etap podróży. W wielu innych firmach kurierskich otrzymujemy trzy komunikaty, o nadaniu paczki, jej tranzycie i doręczeniu.
W przypadku systemu DPD śledzenie mamy informacje na temat daty i godziny każdego przeładunku paczki. Dzięki temu, jeśli coś się w jakimś miejscu zadziało, bez problemu można zlokalizować konkretne centrum logistyczne.
Co najważniejsze, adresat paczki otrzymuje od DPD informację o dacie i godzinie doręczenia paczki. A w razie jego przewidywanej nieobecności, może ustalić inny czas odbioru lub zdecydować się na odbiór paczki bezpośrednio w najbliższej siedzibie DPD.