- Autor: Aga_Ko
- Wyświetleń: 6404
- Dodano: 2021-05-29 / 15:13
- Komentarzy: 2
Koniec korków na bramkach? Uruchomiono rejestrację w systemie e-TOLL
Ministerstwo Finansów uruchamia rejestrację w systemie e-TOLL oraz Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta. Kolejnym etapem wdrożenia nowego systemu, będzie uruchomienie w czerwcu br. poboru opłat w systemie e-TOLL.
Ministerstwo Finansów uruchomiło w środę 26 maja rejestrację w systemie e-TOLL umożliwiającym elektroniczne opłaty za przejazd autostradami i drogami płatnymi.
- Udostępniamy naszym klientom kluczowy moduł systemu e-TOLL, czyli Internetowe Konto Klienta. Od dziś możliwa będzie rejestracja użytkowników i pojazdów w nowym systemie. Uruchamiamy również infolinię, która całodobowo będzie wspierać użytkowników e-TOLL - informuje szefowa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska.
- System e-TOLL to zarówno dla administracji jak i dla jego użytkowników duże wyzwanie i rewolucyjna zmiana. Jest to duży krok w kierunku cyfrowej transformacji w obszarze transportu drogowego. Wdrażane przez nas rozwiązania to przede wszystkim oferta nowoczesnych i intuicyjnych narzędzi do wnoszenia opłaty za przejazdy po płatnych drogach, które będą ułatwieniem dla użytkowników - dodaje wiceminister Rzeczkowska.
Rejestracja w systemie e-TOLL będzie możliwa online na stronie etoll.gov.pl oraz za pośrednictwem e-Urzędu Skarbowego. Docelowo użytkownicy będą mogli jej dokonać również stacjonarnie w Miejscach Obsługi Klienta e-TOLL, za pośrednictwem wybranych operatorów kart flotowych.
Intuicyjna rejestracja online umożliwi szybkie utworzenie Internetowego Konta Klienta. Użytkownicy będą mogli korzystać z usług systemu e-TOLL z poziomu indywidulanego Internetowego Konta Klienta, które pozwoli na:
- rejestrację online (metody uwierzytelnienia: Profil Zaufany, mObywatel, login i hasło)
- zarządzanie danymi i usługami e-TOLL w jednym miejscu,
- korzystanie z płatności pre-pay i post-pay,
- pełne zarządzanie usługami online,
- wszystkie dokumenty finansowe dostępne w jednym miejscu,
- możliwość wykorzystania szybkich płatności online,
- automatyczne powiadomienia o wymaganych płatnościach,
- komunikacja z Poborcą Opłaty,
- różne poziomy uprawnień dla użytkownika, np. administrator, księgowy, kierowca,
- pełne zarządzanie pojazdami zarejestrowanymi w trybie online.
Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiły Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które będzie wspierać użytkowników w procesie rejestracji w systemie oraz udzielać informacji. Infolinia działa całodobowo w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Użytkownicy mogą korzystać z pomocy konsultantów pod numerami telefonów:
800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
+48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz dla użytkowników z zagranicy - opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
Z końcem maja w sklepach Google Play i App Store zostanie udostępniona bezpłatna aplikacja mobilna e-TOLL PL, która będzie jednym z narzędzi do przekazywania danych geolokalizacyjnych do systemu e-TOLL oraz danych o przewozach towarów wrażliwych do systemu SENT. Poprzez aplikację będzie możliwe uiszczanie opłaty za przejazd po drogach płatnych.
W pierwszej połowie czerwca uruchomione zostaną pierwsze Miejsca Obsługi Klienta dla użytkowników e-TOLL oraz ruszy pobór opłat w nowym systemie.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
yakuzja: Napisał postów [99], status [młodszy wyjadacz]
Nie można po prostu z góry przelać 500 zł i sobie jeździć tak długo aż przyjdzie SMS żeby doładować ? Telefon z GPSem włączonym jest momentalnie rozładowany mimo szybkiego ładowania, ponieważ się nagrzewa. A oni chcą GPSa włączyć w aplikacji i na tej podstawie wprowadzić opłatę. Nie lepiej po prostu przelać blikiem, wpisać numer rejestracyjny i tyle ?!?