- Autor: Dagmara
- Wyświetleń: 5053
- Dodano: 2021-06-23 / 20:59
- Komentarzy: 17
Najnowszy błąd w smartfonach. Wiemy, jak go usunąć
Co chwila pojawia się informacja o błędzie i nie ma sposobu, żeby to zatrzymać. Na pewno? Podpowiadamy, co zrobić z kłopotami wywołanymi najnowszą aktualizacją oprogramowania.
Wygląda to tak, że nie da się swobodnie wykonać żadnej czynności na smartfonie z systemem Android, bo co chwila na dole ekranu pojawia się komunikat: "Google wciąż przestaje działać. Wysłać zgłoszenie błędu do analizy? Zgłoszenie to może zawierać Twoje informacje osobiste. Twoje zgłoszenie będzie wykorzystane w celu naprawy błędu i nigdy nie będzie udostępnione w celach marketingowych".
Pod tą informacją są dwie opcje: "anuluj" lub "zgłoś", ale kliknięcie w którąś nie przynosi efektów. Komunikat nadal, notorycznie się pojawia.
Problem wziął się z najnowszej aktualizacji aplikacji, do którego doszło automatycznie. Fachowcy podejrzewają, że oprogramowanie zawiera błędy i przez to smartfony mają z nią kłopot. Jak na razie Google nie odniosło się oficjalnie do tej sprawy.
Dwa sposoby
Czy trzeba czekać, aż informatyczny gigant naprawi błąd, czy można sobie z nim poradzić samemu? Wiemy, jak sprawić, aby komunikat już się nie pojawiał. Wystarczy wejść w ustawienia telefonu i wybrać zakładkę "aplikacje". Tam należy odszukać tę o nazwie Google. Co ważne chodzi o dokładnie taką nazwę, a nie np. Google Maps, czy Chrome. Trzeba wadliwą aplikację usunąć.
Może być z tym jednak problem, bo nie każdy smartfon pokazuję to oprogramowanie na liście. Wówczas konieczne jest zalogowanie się w Sklepie Play. Tam (po kliknięciu na ikonę swojego profilu) przechodzi się do opcji "Zarządzanie aplikacjami i urządzeniami". Na liście należy odszukać to oprogramowanie i je usunąć.
Wówczas problem ustępuje.
News4Media
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
M1974P: Napisał postów [14080], status [VIP]
Siemka:: żona miała ten sam problem w samsungu , weszłem w pielęgnację urządzenia wyczyściłem i problem znikł ;)