- Wyświetleń: 1690
- Dodano: 2022-04-20 / 09:30
- Komentarzy: 0
- Artykuł sponsorowany
Wygodny, ekologiczny, cyfrowy - nowy oddział PKO Banku Polskiego w Kluczborku
Po 65 latach bankowi doradcy dostępni dla klientów pod nowym adresem i w nowym wnętrzu.
Od 11 kwietnia br. klienci PKO Banku Polskiego w Kluczborku załatwią swoje finansowe sprawy w zmodernizowanym oddziale przy ul. Podwale 11. Placówka została przeniesiona o ok. 200 m, z ul. Rynek 10, gdzie działała od 65 lat.
Nowy oddział mieści się w nowoczesnym budynku w ścisłym centrum miasta, jest dobrze widoczny i dostępny od strony ulicy. Jest wygodniej, bardziej cyfrowo i bardziej ekologicznie niż w starej siedzibie.
- PKO Bank Polski jest jak najbliżej swoich klientów w całym kraju. Wspieramy w rozwoju lokalne społeczności i przedsiębiorców nie tylko w metropoliach, ale i w mniejszych miejscowościach. Bank unowocześnia też swoje placówki tak, by były jak najwygodniejsze i jak najlepiej dostępne dla klientów. Jednocześnie doradzamy w nich, jak używać nowoczesnych cyfrowych rozwiązań i ułatwiamy korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej. Nowe formy oddziałów spełniają wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu: doradztwo, sprzedaż, edukację i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. Przykładem takiej placówki jest właśnie Oddział 1 w Kluczborku - mówi Maks Kraczkowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego nadzorujący Obszar Rynku Detalicznego i Bankowości Międzynarodowej.
Komfortowo i przystępnie
We wnętrzu oddziału przyjazną atmosferę wprowadzają donice z kwiatami, elementy zieleni na ścianach i fototapety z motywem ekologicznym. Nie ma już papierowych ulotek i plakatów - wszystkie najważniejsze informacje np. o ofercie dla klientów można przeczytać na dużym ekranie. Dla tych którzy mają mało czasu i chcą załatwić sprawy "na szybko" jest do dyspozycji stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu zalogują się do swojego konta i sprawdzą np. ile jest pieniędzy na rachunku.
- Przestrzeń nowego oddziału ma charakter uniwersalny - zadbaliśmy o to, aby znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach kasowych, w trzech kameralnych pokojach spotkań biznesowych oraz przy nowoczesnych stanowiskach samoobsługowych z ekranami i jest oczywiście bankomat z funkcją wpłatomatu oraz wrzutnia. Większość czynności klienci wykonają pod opieką doradcy na specjalnych ekranach dotykowych lub za pomocą swojego smartfona - to ogromna oszczędność papieru i ukłon w stronę ekologii - opisuje Zenon Kos, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Kluczborku.
W razie problemów czy wątpliwości do dyspozycji klienta w oddziale jest 11 doradców, którzy pomogą nie tylko w podstawowych bankowych sprawach jak przelew czy pożyczka, ale też poradzą m.in. jak ubezpieczyć dom, mieszkanie czy samochód. Oddział mieści się na parterze, jest łatwo dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, seniorów czy rodziców z małymi dziećmi, a dzieci mogą pobawić się w przeznaczonym specjalnie dla nich kąciku.
Dla "cyfrowych" i dla przedsiębiorczych
Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowością ale dotychczas bał się zapytać o szczegóły to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnia "jak to się robi", czyli np. jak łatwo i wygodnie można korzystać z aplikacji mobilnej IKO, czyli bankowości w telefonie albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom.
Nowy kluczborski oddział PKO Banku Polskiego, tak jak i w poprzednim miejscu, obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Klient, który korzysta z rachunku firmowego ma do wyboru wiele opcji finansowania biznesu - od kredytu inwestycyjnego, limitów obrotowych przy rachunku, do milionowych transakcji leasingowych na korzystnych warunkach. Kredytowane są nie tylko auta osobowe czy zestawy ciężarowe, ale i specjalistyczny sprzęt z wielu branż przemysłu. Wystarczy umówić się na spotkanie z doradcą, można spotkać się osobiście albo skorzystać z wideorozmowy i podczas tego spotkania ustalić warunki transakcji. Dzięki wsparciu doradcy wszystkie te procedury są łatwe do przejścia, niż może się wydawać na pierwszy rzut oka.
Przeniesienie i modernizacja oddziału w Kluczborku to efekt zmieniających się potrzeb i preferencji klientów banku, którzy coraz częściej do "bankowania" wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną i aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty). PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów, a pandemia SARS-CoV-2 dodatkowo go nasiliła. Bank systematycznie cyfryzuje większość procesów. Ostatnie lata to czas transformacji sieci, w tym unowocześniania placówek, zmian w lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze oraz koncentracji na hybrydowym, czyli także cyfrowym, modelu obsługi.
3 pytania do Zbigniewa Kos, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Kluczborku
• Z jakich usług banku klienci w Kluczborku najchętniej korzystają?
- Nasi klienci najchętniej korzystają z produktów kredytowych. Doradcy służą im radą, staramy się dopasować ofertę tak, aby odpowiadały na potrzeby osób, które nas odwiedzają. Zarówno jeśli chodzi o produkty indywidualne, jak i produkty dla małych i średnich firm. W ostatnim czasie klienci chętnie korzystają też z produktów ubezpieczeniowych, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych czy nieruchomości.
• Czy bank jest zaangażowany w lokalne akcje społeczne lub charytatywne?
- Angażujemy się w lokalne działania charytatywne. Przed pandemią, w 2018 i 2019 roku wspieraliśmy charytatywne biegi - "Biegnę dla Patryka", "Biegnę dla Weroniki. Potem niestety z powodu pandemii koronawirusa mieliśmy przymusową przerwę. Liczymy na powrót w tym roku. Co roku przygotowujemy też paczki dla wychowanków Domu Dziecka z okazji Świąt Bożego Narodzenia, uczestniczyliśmy wspólnie z PKO Leasing w przekazaniu samochodu dla Domu Dziecka, a teraz wspieramy aktywnie osoby, które przyjechały do nas w ostatnim czasie z Ukrainy.
• Co dla Pana, jako dyrektora oddziału w Kluczborku jest szczególnie ważne?
- Najważniejsza jest dla mnie najwyższa jakość obsługi naszych klientów. Kluczbork jest niewielkim miastem, nasi klienci znają naszych doradców, są z nami od lat i to na nich skupiamy się w swojej działalności.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.