- Autor: dondiego00
- Wyświetleń: 2460
- Dodano: 2022-07-25 / 08:30
- Komentarzy: 0
Przemysław Pytlik - To była gra na emocjach mieszkańców TBS-ów
20 lipca 2022 r kończy się 36-miesieczny okres dostosowawczy do wymogów Uchwały Reklamowej Miasta Opola. Od tego dnia wszystkie reklamy (stare i nowe) muszą być zgodne z przepisami uchwalonymi przez Radę Miasta Opola. Ta ustawa była bardzo potrzebna i z pewnością zwiększy atrakcyjność Opola, a trzy lata były odpowiednim czasem by dostosować się do wymogów - mówi Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.
Podczas ostatniej sesji rady miasta Opolscy radni przyjęli uchwałę, która w konsekwencji ma pomoc mieszkańcom Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, którzy mają problem z wykupem mieszkań na własność. Jednak według opozycyjnych radnych miejskich to nie wystarczająca pomoc skierowana do mieszkańców TBS-u. To jest okręcanie kota ogonem, jeżeli byłaby chęć radnych nie adresowaliby apelu do prezydenta miasta tylko do rządzących Polską, bo to oni tworzą prawo dodaje Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.
O problemach mieszkańców TBS-ów, o uchwale reklamowej Opola podczas dzisiejszej Drugiej Kawy opowie Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.
Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.
Ostatnie Drugie Kawy
Poniedziałek, 16 października
Poniedziałek, 2 października
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.