• Autor: dondiego00
    • Wyświetleń: 2460
    • Dodano: 2022-07-25 / 08:30
    • Komentarzy: 0

    Przemysław Pytlik - To była gra na emocjach mieszkańców TBS-ów

    (Fot. Dżacheć)

    20 lipca 2022 r kończy się 36-miesieczny okres dostosowawczy do wymogów Uchwały Reklamowej Miasta Opola. Od tego dnia wszystkie reklamy (stare i nowe) muszą być zgodne z przepisami uchwalonymi przez Radę Miasta Opola. Ta ustawa była bardzo potrzebna i z pewnością zwiększy atrakcyjność Opola, a trzy lata były odpowiednim czasem by dostosować się do wymogów - mówi Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.

    Podczas ostatniej sesji rady miasta Opolscy radni przyjęli uchwałę, która w konsekwencji ma pomoc mieszkańcom Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, którzy mają problem z wykupem mieszkań na własność. Jednak według opozycyjnych radnych miejskich to nie wystarczająca pomoc skierowana do mieszkańców TBS-u. To jest okręcanie kota ogonem, jeżeli byłaby chęć radnych nie adresowaliby apelu do prezydenta miasta tylko do rządzących Polską, bo to oni tworzą prawo dodaje Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.

    O problemach mieszkańców TBS-ów, o uchwale reklamowej Opola podczas dzisiejszej Drugiej Kawy opowie Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.



    reklama

    Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
    Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.

    ,
    reklama

    Ostatnie Drugie Kawy

    Czwartek, 6 czerwca
    Poniedziałek, 3 czerwca
    Wtorek, 24 października
    Poniedziałek, 16 października
    Środa, 11 października
    Wtorek, 10 października
    Piątek, 6 października
    Piątek, 6 października
    Środa, 4 października
    Poniedziałek, 2 października

    Polub nas!

    Chmura tagów

    Ogłoszenia