• Autor: News4media
    • Wyświetleń: 1436
    • Dodano: 2023-07-15 / 10:00
    • Komentarzy: 1

    Lubią zakupy ze smartfonem w rękach. Tak kupują wszystko, czego potrzebują

    (Fot. iStock)

    Kto najchętniej wybiera się na zakupy do internetu? Odpowiedź dało ostatnie badanie: milenialsi i pokolenie Z. Ten sposób robienia zakupów wybiera aż 90 proc. spośród nich.


    Co więcej i milenialsi (osoby urodzone w latach 1981-1995), i pokolenie Z (1996-2010) robią to regularnie - wynika z badania przeprowadzone przez PayPal na zlecenie SW Research.

    Media społecznościowe źródłem wiedzy

    Zakupy online - jak pokazało badanie - są jedną z najpopularniejszych aktywności w sieci dla tych grup wiekowych. Przy czym milenialsi są bardziej skłonni do wielokrotnych zakupów. W kwietniu tego roku na zakupy online wydali średnio 1008 złotych, o 200 zł więcej niż pokolenie Z.

    Prawie 60 proc. osób urodzonych po 1981 roku, które kupują online, zanim podejmie decyzję "co", najpierw buszuje w mediach społecznościowych. Tam szukają inspiracji, podpowiedzi, informacji. - Ludzie spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych, czy nam się to podoba, czy nie - komentuje Efi Dahan, dyrektor generalny na Europę Środkowo-Wschodnią i Izrael w PayPal.

    I dodaje: - I jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania, większość respondentów wykorzystuje je do wyszukiwania produktów przed dokonaniem zakupu.Kłopot w tym, że szybko mogą porzucić koszyk zakupowy. Wystarczy, że nie będą mieli do dyspozycji preferowanej metody płatności. To jeden z powodów dla 31 proc. pokolenia Z i 27 proc. milenialsów.

    Co najchętniej kupują?

    Najpopularniejszymi produktami, które kupują online, są: odzież, obuwie i akcesoria, kosmetyki i produkty higieniczne, urządzenia elektroniczne, subskrypcje,jedzenie z dostawą do domu.

    Większość zakupów jest finalizowana za pomocą smartfonów. Jak pokazało badanie, pokolenie Z częściej sięga po subskrypcje serwisów streamingowych i bilety na podróże i jest bardziej impulsywne w zakupach. Milenialsi częściej kupują meble, elementy wystroju wnętrz i zabawki. Również większy odsetek milenialsów preferuje zakupy na polskich platformach sprzedażowych.


    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2023-07-16 08:39:22 [185.127.22.*] id:1662130  
    Rolnikos: Napisała postów [9270], status [VIP] Reputacja
    Dawniej się człowiek nałaził aby cos kupić tracił na to dużo czasu. Teraz wystarczy 5 minut nie wychodząc z domu :)

    Nick:
    Treść: