Jaki laptop do biura?
To, jaki laptop wybrać do biura uzależnione jest w dużej mierze od rodzaju wykonywanej pracy. Jeśli jest to praca typowo biurowa, dobrym wyborem będzie laptop z 15-calowym ekranem. To uniwersalne i dobre rozwiązanie. Taki model nie zajmuje dużo miejsca na biurku, dzięki temu zapewnia odpowiedni komfort pracy. Warto postawić na urządzenie z wyświetlaczem IPS o rozdzielczości minimum Full HD. Aby laptop bez problemu radził sobie z codziennymi zadaniami biurowymi, wyposażony powinien być przynajmniej w czterordzeniowy procesor i pamięć RAM o pojemności 8 GB. Dzięki temu komputer radzić będzie sobie z nawet najbardziej wymagającymi zadaniami. Jeśli zaś chodzi o grafikę, w zupełności wystarczy zintegrowany układ graficzny. Chyba że laptop ma być wykorzystywany również do prac graficznych, wówczas postawić należy na wysokiej jakości kartę graficzną. W ofercie Media Expert znajduje się wiele modeli laptopów doskonale sprawdzających się w biurze. Warto zatem zapoznać się z ich rankingiem dostępnym na stronie https://www.mediaexpert.pl/poradniki/komputery-i-tablety/ranking-laptopow/.
Jaka drukarka do biura?
Wybierając drukarkę do biura, przede wszystkim należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy ma być to urządzenie atramentowe czy też laserowe. To pierwsze doskonale sprawdzi się w małym biurze. Drukarka atramentowa poradzi sobie z drukiem nie tylko dokumentów tekstowych, ale i materiałów kolorowych oraz zdjęć. To dobre rozwiązanie dla małej firmy, gdzie eksploatacja urządzenia nie będzie zbyt duża, ale istotna będzie jakość druku materiałów kolorowych. Z kolei drukarka laserowa sprawdzi się tam, gdzie planuje się druk dużej ilości materiałów czarno-białych. Urządzenie laserowe jest szybsze, wydajniejsze i tańsze w eksploatacji w porównaniu z drukarką atramentową. Istotne przy wyborze konkretnej drukarki jest szybkość wydruku. W przypadku małej firmy wystarczy, aby urządzenie drukowało 15-30 stron na minutę. W takim przypadku sprawdzi się drukarka atramentowa. W przypadku większych firm, w których liczba wydruków jest dużo większa, lepszym wyborem będzie drukarka laserowa.
Jaki skaner do biura?
W przypadku wyboru skanera do biura bardzo ważna jest jego wydajność. Ta dostosowana powinna być do specyfiki pracy. Jeśli w biurze skanuje się dość sporadycznie, wystarczy podstawowy model urządzenia. Pamiętać jednak trzeba, aby skaner zapewniał odpowiednią prędkość pracy i wyposażony był w funkcje ułatwiające przetwarzanie dokumentów. Zapewni to szybką realizację zadań w pracy. Istotne jest także, aby skaner obsługiwał wszystkie potrzebne w danej pracy formaty i nośniki. Nie bez znaczenia jest także oprogramowanie skanera. Powinno ono ułatwiać przebieg procesów skanowania. Warto zatem postawić na model z funkcją optycznego rozpoznawania tekstu. Wspomnieć trzeba jeszcze o tym, że skaner powinno się łatwo zintegrować ze środowiskiem pracy. Więcej na temat wyboru różnego rodzaju sprzętu biurowego przeczytać można na stronie: https://www.mediaexpert.pl/poradnik. Znajduje się tu m.in. ranking najlepszych drukarek laserowych ze skanerem.
Krzycho: Napisał postów [5273], status [VIP]
No rewelacyjne porady :)