- Autor: Woytazz
- Wyświetleń: 4165
- Dodano: 2024-07-08 / 13:09
- Komentarzy: 8
Opole Zachodnie w konflikcie z Orange Polska
Już od miesiąca mieszkańcy Opola Zachodniego mają problem z sygnałem komórkowym oraz Internetem. Problem tyczy się mieszkańców będących klientami lidera na polskim rynku sieci komórkowych Orange Polska S.A. Poseł na Sejm RP Tomasz Kostuś mówi tej sytuacji stanowcze nie. Sprawa jest poruszana zarówno w Sejmie, jak i w próbach rozmów z Panią Prezes Zarządu Orange Polska Liudmilą Climoc.
Operator telekomunikacyjny mający ponad 18 milionów klientów w całej Polsce od jakiegoś czasu jest "wrogiem publicznym" Opola Zachodniego. Z nieznanych przyczyn nadajnik sygnału Orange Polska został wyłączony i od miesiąca mieszkańcy kilku dzielnic borykają się z ogromnymi problemami związanymi z połączeniami telefonicznymi oraz internetem.
- To nie atak białoruskich, czy rosyjskich hakerów. To nie element wojny hybrydowej wymierzonej w infrastrukturę telekomunikacyjną, a wyłączenie nadajnika na ulicy Niemodlińskiej spowodowało spore utrudnienia dla znacznej części mieszkańców Opola Zachodniego, ale również Żerkowic, gminy Komprachcice, a w szczególności dla mieszkańców dzielnicy Chmielowice.
Mówię tutaj o bardzo złym albo całkowicie wyłączonym sygnale, o bardzo słabej lub również zerowej jakości internetu.
Owszem, takie awarie się zdarzają, ale ta sprawa trwa już miesiąc. Na to nie ma zgody, na to nie ma przyzwolenia. Za ten stan wykluczenia telekomunikacyjnego odpowiada największy polski operator telekomunikacyjny Orange Polska. - mówi Poseł na Sejm RP, Tomasz Kostuś.
Kostuś wysłał oficjalne pismo do Pani Prezes Liudmily Climoc. Zarówno drogą pocztową, jak i mailową.
- Postanowiłem wystąpić już nie do rzecznika, nie do osób pośredniczących, a bezpośrednio do pani prezes, aby jak najszybciej przedstawiła plan naprawczy. Aby jak najszybciej przedstawiła plan rekompensat dla tych, którzy od wielu tygodni nie mogą korzystać z usług za które płacą. - dodaje Poseł na Sejm RP.
Sytuacja jest o tyle skandaliczna, że pomimo braku sygnału klienci nadal mają naliczane opłaty według umów.
Poseł Tomasz Kostuś zapowiedział kolejne kroki w tejże sprawie.
- W tym tygodniu rozpoczyna się posiedzenie sejmu. Ja tej sprawy nie odpuszczam. Wystąpię do Pana wicepremiera, do ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego z interwencją w tej sprawie. Ale również wystąpię do Urzędu Ochrony i Konsumenta, aby poinformować o sytuacji jaka ma miejsce w Opolu. - dodaje Kostuś.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
maromarko: Napisał postów [85], status [młodszy wyjadacz]
Zmienić sieć i to szybko.