Podopieczni opolskiego ZOO wystąpili w spocie, który ma rozreklamować ich ogród w Polsce i Czechach.(Fot: Dżacheć)
Krótki spot w którym pojawiają się kolejno wybrani podopieczni ZOO w Opolu po raz pierwszy pojawił się dzisiaj rano na antenie TVP, a także w czeskiej telewizji. - Chcemy tymi emisjami zachęcić zarówno turystów z Polski jak i z Czech, aby odwiedzali nasz ogród w drugi dzień Świąt Wielkanocnych a także podczas majowego weekendu – wyjaśnia Lesław Sobieraj, dyrektor ZOO w Opolu. - Oczywiście efekt reklamy ma być bardziej ogólny, ale zdajemy sobie sprawę, że te dni będą szczególnie sprzyjać turystycznym wojażom. Zwłaszcza jeśli dopisze pogoda – podkreśla.
Na przygotowanie spotu i jego emisje w dwóch telewizjach ZOO wydało 119 tysięcy złotych. To środki pozyskane w ramach współpracy transgranicznej z ogrodem zoologicznym w Ołomuńcu. - Reklama została nagrana w języku polskim i czeskim. Co ciekawe, w Czechach prezentowana jest też w języku polskim, bo podobno w tej wersji sprzedaje się humorystycznie jeszcze lepiej niż po czesku – wyjaśnia Sobieraj. - Z reguły nasze działania promocyjne ograniczają się do Opola i Opolszczyzny, tym razem wyszliśmy na nieco szersze pole i z niecierpliwością wyczekujemy efektów – dodaje.
Ogród Zoologiczny w Opolu z roku na rok generuje coraz większą liczbę odwiedzających. Dwa lata temu przekroczona została bariera 200 tysięcy odwiedzin rocznie, a w 2011 roku licznik sprzedanych wejściówek zatrzymał się na 246 tysiącach. Dla porównania ZOO w Chorzowie czy Łodzi odwiedza rocznie około 270 tys. osób.
Zobacz spot promujący ZOO w Opolu:
dawid123456: Napisał postów [11], status [nowy]
Ładne kozy